CENTRUM MYŚLI JANA PAWŁA II – KANONIZACJA JANA PAWŁA II

Kampania promocyjna

Przygotowaliśmy całą kampanię promującą Kanonizację Jana Pawła II. W jej skład wchodził m.in. spot telewizyjny i radiowy, billboardy, citylighty, materiały drukowane, sesja zdjęciowa i oprawa gry miejskiej. Głównym elementem kampanii była sylwetka Papieża zmierzającego w stronę światła. Chcieliśmy w ten symboliczny sposób zobrazować hasło kampanii zaczerpnięte z Tryptyku Rzymskiego – „Aby znaleźć źródło musisz iść pod prąd”. Materiał został wyemitowany w największych stacjach telewizyjnych w Polsce na przełomie marca i kwietnia 2014 roku. Jeszcze przed obchodami Kanonizacji Jana Pawła II billboardy i citylighty znalazły się w największych miastach Polski.

CREDITS

Klient: Centrum Myśli Jana Pawła II
Produkcja: MyWorks Studio 

Dyrektor kreatywny: Marcin Rossa
Koncepcja / scenariusz: Adam Zych, Marcin Rossa, Szymon Pulcyn
Reżyseria: Adam Zych 
Zdjęcia: Adam Zych
Światło: Michał Karlicki 
Montaż: Sebastian Bulski, Adam Zych